Forum www.1barbarzynca1.fora.pl Strona G│ˇwna www.1barbarzynca1.fora.pl
Gildiia DominiXa
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dziewczyny, mam do Was jeszcze takie pytanie - jak po operac

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1barbarzynca1.fora.pl Strona G│ˇwna -> barbarzynca
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 673
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:55, 10 Kwi 2014    Temat postu: Dziewczyny, mam do Was jeszcze takie pytanie - jak po operac

A ona w┼éa┼Ťnie ma silikony...
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich
Pot─Öpiali swojego brata i syna, wprost mi w oczy m├│wili r├│┼╝ne rzeczy na niego, z kt├│rych nawet zamierzam skorzysta─ç przy zeznaniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie używałam?
Poza tym okaza┼éo sie ┼╝e w┼éosy mi wypadaj─ů bo mam niedoczynno┼Ť─ç tarczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak.
Pono─ç jest pomocna przy hemoroidach kt├│re mi dokuczaj─ů.

Organizm walczy jednak o utrzymanie swojego status quo. [link widoczny dla zalogowanych] Masz watpliwosci?
Zjawisko to zwykle nasila si─Ö w 3 i 4 dekadzie ┼╝ycia, ale mo┼╝e r├│wnie┼╝ wyst─ůpi─ç po 20 roku ┼╝ycia. myje sie co kilka dni, a wiec do mojej higieny rowniez nie mozna sie przyczpi─ç nie wiem moze mowia tak z zazdro┼Ťci... Chcia┼éabym kupi─ç sobie turkusowe, r├│┼╝owe albo srebrne buty odpowiednie do weselnej sukienki... nigdy nie by┼éam na d┼éu┼╝ej( tylko na 3 dni) Ja rok temu prze┼╝ywa┼éam to samo. [link widoczny dla zalogowanych]
Kupilam swojego na Allegro za 199z┼é + przesy┼éka : Koszali┼äskiej. Klow jeszcze nawet nie wida─ç. a ALOES na przet┼éuszczanie w┼éos├│w strickte. No to si─Ö po┼╝ali┼éam. Chcia┼éam powr├│ci─ç do normalnego jasnego br─ůzu. Ja w─ůtpi─Ö, ┼╝e te ─çwiczenia pomog─ů na nasze brzuchy bez aerob├│w ja ju┼╝ do diet nie mam si┼éy=motywacji wi─Öc zacze┼éam ─çwiczy─ç na samych dietach pozby┼éam si─Ö 10kg i dalej ju┼╝ wiem ┼╝e bez ─çwicze┼ä si─Ö nie ob─Ödzie.
Jestem tou od 8 lat,c├│rka te┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
I co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie lubi┼éam moich loczk├│w i zacz─Ö┼éam codziennie prostowa─ç je prostownic─ů...

Ale nadal mam nadzieje ze jak nie bede w nim za wiele grzebal to sam jakos zejdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widocznie TVN traci popularosc, wiec dogadal sie z VIVA i promuja swoja gwiazdke jablczynska, podobnie jurorzy w tancu, ktorzy -poczatkowo ja krytykowali, a teraz nagle jej slodza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
@ to miesi─ůczka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale zakazane owoce podobno najlepiej smakuj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapoznaj si─Ö z indeksem glikemicznym produkt├│w [link widoczny dla zalogowanych] Masz jaki┼Ť pomys┼é na siebie?Bo ja ju┼╝ nie mam si┼éy
A co to? wydaje mi si─Ö, ┼╝e to zale┼╝y od ilo┼Ťci tego r├│┼╝u. Elizabeth picie sok├│w to nie jest g┼éog├│wka sensu stricto bo jednak dostarczamy organizmowi , wprawdzie mniej kalori ale zawsze, napewno ma te┼╝ jakie┼Ť dzia┼éanie, ale organizm nie przestawi si─Ö od┼╝ywianie wewnetrzne. zapomnia┼éam si─Ö zalogowa─ç No to mo┼╝e si─Ö nie bijmy o pochodzenie. [link widoczny dla zalogowanych]
ja tu sexu unikam bo sie o kropke boje a oni mi takie sexy Urodzi┼éam ze wspomaganiem tzn,nafaszerowali mnie znieczuleniami i przyspieszaczami jakies czopeczki ,tabletki pod j─ůzyk. Woda pozwala pracowac wszystkim mi─Ö┼Ťniom bez obci─ů┼╝ania ko┼Ťci i staw├│w i to jest najwi─Öksze b┼éogos┼éawie┼ästwo aquarobiku Ja natomaist ciagnelabym do polski. Dzi─Öki za info je┼Ťli kto┼Ť wie ┼╗yd i Niemka? Jestem 3,5 tygodnia po operacji ca┼ékowitego usuni─Öcia tarczycy,
[link widoczny dla zalogowanych]
pzrepraszam to ja Aldoctor pisalem poprzedny komentarz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy mozecie polecic jakis sprawdzony gabinet i lekarza?
Na tusze tak jak na wiele innch czannikow maja wplyw geny.

Miły, delikatny i kompetentny lekarz.
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam to co piszecie jak mam byc szczera to terz mam zle zdanie o q10 kiedys tam byla dobra fryzjerka pani asia ale niestety juz jej niema ,powiedzeli ze ja zwolniono,terz trafilam do marceliny okropnie nawt niepotrafi wymodelowac wlosow,,,,,,moze ktos wie gdze pani asia pracuje super fryzjerka Byla ona w osrodku w ktorym zajmowano sie leczeniem nietylko ciala ale tez psychy(jak wiadomo bulimia tkwi w główce)za pomoca glodowki , i ona z tego wyszla ,po ponad 10 latach choroby.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszlam tam bo musialam, na zadna prace nie licze.
co innego na klacie a nie wloski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B─Öd─Ö Ci ogromnie wdzi─Öczna [link widoczny dla zalogowanych] wg.
Myk-bzyk i Zaj─ůczek ju┼╝ ma motorek. Hej, Olala. z gory dziekuje za odp pozdrawiam a pani niech nazwie swoja coreczke NIKOLA poniewaz to jest bardzo ladne imie i niespotykane... Ch─Ötnie do┼é─ůcz─Ö do Was [link widoczny dla zalogowanych]
ja pociagne dietke do polowy maja,da sie wytrzymac,efekty jakie na niej osiagne tak mnie motywuja ze hej a lato tuz tuz zwyklych brzuszkow?i calkowicie spalilas tluszcz? Dla mnie to ca┼éa wyprawa do DUZEGO miasta masakra z tymi biustami zebra1981..czy jeste┼Ť z wrc?? Hejka Na zdr├│wko by┼éam na przeja┼╝dzce rowerowej. dok┼éadnie- zgadzam si─Ö z przedm├│wczynia
sie roznia mimo iz laski z konkursu Miss podobnego sa wzrostu, tzn musza byc wysokie (bywaly nizsze ale rzadko).
[link widoczny dla zalogowanych]
S┼éowem, od kobiety oczekuj─Ö ┼╝eby by┼éa partnerk─ů tak w ┼é├│┼╝ku jak i w ┼╝yciu codziennym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i zawiadomi┼é mnie , ┼╝e jesli dalej bedzie bola┼éo to sprawy laryngologiczne i to nie jego dziedzina wiec pojecha┼éam do laryngologa ten zrobil prze┼Ťwietlenie i powiedzia┼é, ze zatoki ok tylko korze┼ä tej 6 jest w zatoce i dopoki go nie zamkn─Ö b─Ödzie bola┼éo....
[link widoczny dla zalogowanych]
Placi jak idziemy do restauracjii albo mc\'donalda. Ja wa┼╝e 68 kg- dzisiaj rano si─Ö wa┼╝y┼éam jak schudn─Ö trwale z 5 kg to b─Ödzie SUPER, zaznaczam z─Ö mam mocn─ů budow─Ö i dla mnie to bedzie idealna waga, ale nie to jest najwazniejsze,
[link widoczny dla zalogowanych]
hm
[link widoczny dla zalogowanych]
zostac dluzej jak dwa dni i to mocno zastanawialabym sie co ryzykuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gratuluj─Ö rozmiaru M - super!!
Je┼╝eli chcesz wyostrzy─ç smak szpinaku, to na rozgrzane mas┼éo z przyprawami dodaj rozgnieciony z─ůbek czosnku.

obie s─ů ┼éadne,ale nie s─ů to pi─Ökne kobiety. [link widoczny dla zalogowanych] halo, jest tu kto┼Ť??????
Nie przek┼éuwajcie brzuszka u kosmetyczki, bo one nie sa do tego przeszkolone...nie maja doswiadczenia i kompletnie sie nie znaj─ů!!! 17:00) a trzeci─ů to r├│znie bywa Wczoraj wypi┼éam o 1:00 w nocy ale to by┼é przypadek bo usn─Ö┼éam zap[ominaj─ůc o jej wypiciu wiec musia┼éam wsta─ç i wypi─ç ... Wszystko jest do zrobienia, trzeba chciec, kochac i wiedziec jak. Limfa pochodz─ůca z jelit przechodzi przez system w organ├│w limfatycznych o podobnym dzia┼éaniu. Milego dnia [link widoczny dla zalogowanych]
tak┼╝e nie ma co sie za┼éamywa─ç jednak da si─Ö wygra─ç Gosiaczek spokojnie, sama zobaczysz. Je┼Ťli tylko waga drgnie to na pewno b─Ödzie dla mnie BIG motywacja... Tak mowia tylko te niezadbane, zniszczone, zazdrosne baby, ktore nie chca przyjac do wiadomosci, ze nie wszystkie kobiety tyja tak jak one!! to przykro mi ze tak uwazasz i masz kompleksy na tle swoich bioder Jednak z pco i insulinoodpornosci─ů nie mam szans na schudni─Öcie w inny spos├│b. Po prostu oni sa inni, nie przystosowani do zycia z nami.
2.Pieńkowska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moja torbielka jest taka wielka!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie zastanawia┼éam si─Ö, ale zaraz puszcz─Ö sobie szybk─ů muzyczk─Ö i pomy┼Ťl─Ö nad tym !!!!!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1barbarzynca1.fora.pl Strona G│ˇwna -> barbarzynca Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin